04 April, 2017

home



Ahhh!! Looking at these pictures are really making me to dream about my future apartment. I can't get enough of white wood, plants, lots of paintings and, of course, velvet sofas. I was a little bit dissapointed that I couldn't find mamny pictures of dark blue or green velvet sofas but I included one. Also, I'm addicted to black details and black kitchen. It would be to white without any of color popping somewhere, so I'm inclined to believe that there is a need of bright, dark sofa, chairs, decors. Love xx

// Ahhh!!! Šitas žiūrėjimas į nuotraukas iš tikrųjų mane verčia svajoti apie būsimus namus. Aš niekaip negaliu atsižiūrėti, dievinu baltą medį, augalus, begalę piešinių ir, žinoma, aksomines sofas. Iš tikrųjų buvau šiek tiek nusivylusi, nes buvo neįmanoma rasti daugiau nuotraukų, kur būtų tamsiai mėlyna ar žalia aksominė sofa, bet vieną vis dėlto įdėjau. Be to, aš visiškai priklausoma nuo tamsių detalių ir juodos virtuvės. Būtų per daug baltą be jokios spalvos, atkreipiančios dėmesį, kažkur, taigi, esu linkusi manyti, jog vis dėlto reikia kažko ryškaus, tamsios sofos, kėdžių ar šiaip dekoro. Love xx

3 comments:

  1. Wow, wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great post, Love it!
    xxx
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    ReplyDelete