22 March, 2017

movie time


Hey, I hope that your day was awesome just like mine. I was lying all day in bed, as always, but then me and Tomas decided that we have to do something fun today. I gifted two tickets to cinema on Valentine's Day to him, so we chose to use them. Our choice was "Emilija iš Laisvės alėjos" (I think in English it would be "Emilia from the alley of freedom"). This film is a historical drama about a desire of freedom of the country in the seventies. I really enjoyed this one because there was so much heart-touching scenes. And right now I'm just going to study a little bit, later a warm shower. Love xx

// Hey, tikiuosi, kad jūsų diena irgi buvo tokia nuostabi kaip manoji. Nors visą rytą gulėjau lovoje (kaip visada), vėliau kartu su Tomu nusprendėme, jog reiktų kažką linksmo nuveikt. Per Valentino dieną buvau Tomui padovanojusi du bilietus į kiną, tad nusprendėm būtent jais ir pasinaudoti. Mūsų pasirinkimas - "Emilija iš laisvės alėjos". Šis filmas tikriausiai jums jau labai girdėtas, tad, manau, net neverta pasakot apie ką jis ir koks jo žanras. Asmeniškai man jis labai patiko, nes buvo daug širdį paliečiančių scenų. Aš apskritai esu istorinių filmų mėgėja, tai man pats tas. O dabar tiesiog einu šiek tiek pasimokyti ir tada į šiltą dušą. Love xx

1 comment:

  1. lovely post <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ReplyDelete